PAKALPOJUMA SNIEGŠANAS PROCESS:
- Produktu, pakalpojumu un pārstāvētas nozares izpēte
Izpētīsim Jūsu piedāvātos pakalpojumus un produktu, lai izprastu Jūsu pārstāvēto nozari un auditoriju. - Stratēģijas izstrāde, darbībām sociālajos tīklos
Izstrādāsim stratēģiju, jeb plānu, pēc kura vadīsimies, lai palielinātu sociālo tīklu kontu aktivitāti, klientu plūsumu un atsauksmes. - Ilgtermiņa un īstermiņa mērķu izveidošana
Uzstādīsim konkrētus īstermiņa un ilgtermiņa mērķus, pēc kuriem vadīsimies, lai noteiktu kampaņas efektivitāti. - Uzņēmuma kontu izveida un optimizācija sociālajos tīklos
Izveidosim un optimizēsim Jūsu sociālo tīklu kontus, pilnveidojot informāciju, saturu un dizainu. - Auditorijas analīze, satura veidošana un izvietošana sociālajos tīklos
Satura izveidošana un pielāgošana auditorijas vēlmēm, kas tiks publicēts pēc izveidotā grafika.
Sociālo tīklu mārketings ir viena no labākajām metodēm, kā iegūt patstāvīgu lietotāju plūsmu Jūsu mājas lapā. Tas ir pierādīts fakts, ka šobrīd lielākā daļa interneta lietotāju apmeklē sociālos tīklus vismaz divas reizes dienā, un nav arī noslēpums, ka tas ir labs veids, kā iegūt uzmanību un klikšķus, novedot lietotājus uz Jūsu mājas lapu vai interneta veikalu.
Uzņēmuma aktīva darbība sociālajos tīklos sniedz jums vairākas priekšrocības, kas ilgtermiņā var pārvērsties par vienu no labākajiem klientu plūsmas avotiem. Viss ir atkarīgs no stratēģijas, un no tā, cik kvalitatīvu un uzmanības piesaistošu saturu jūs piedāvāsiet sociālo tīklu lietotājiem.
Instagram mārketings balstās uz kvalitatīvu attēlu un video materiālu prezentēšanu konkrētai mērķauditorijai, kas var lieliski kalpot, lai pārdotu savu produktu vai pakalpojumu. Veidojot Twitter mārketinga kampaņu, jums vienmēr ir iespēja regulāri veidot dialogu ar jūsu sekotājiem, teksta, bilžu un video formātā. Visa pamatā ir iegūt aktīvus sekotājus kas laika gaitā kļūs par Jūsu uzņēmuma potenciālajiem klientiem.