Četri veidi, kā interneta saturs izmainīsies 2017. gadā
Jaunais gads turpinās mainīt to, kā cilvēki patērē saturu. Auditorijām ir vairāk kontroles nekā jebkad agrāk, un reklāmisti un izdevēji uzklausa viņu pieprasījumus.
2017. gads iezīmēs arvien izaicinošāku pieeju saturam un virzīs to jaunos un aizraujošos augstumos.
Tiešraides video piesaista uzmanību ar savu autentiskumu
Tiešraides video rada īstu saikni, kas ievieto auditoriju stāsta vidū reālajā laikā. Pētījumi uzrāda, ka 74% no auditorijas skatās tiešraides saturu reizi nedēļā, un 47% saka, ka 2017. gadā biežāk skatīsies šādu saturu.
Bet, lai 2017. gads būtu tiešraides video gads, zīmoliem būs jāfokusējas uz augstas kvalitātes pieredzes nodrošināšanas auditorijām. Cilvēki negrib gaidīt, līdz saturs ielādējas, un puse no auditorijas izslēgs video pēc diviem traucējumiem pārraidē. Šis skaitlis pieaug līdz 79% pēc trim traucējumiem. Tāpēc reklāmistiem un izdevējiem ir jācenšas radīt labāku video pieredzi, uzraugot, ka video tehnika spēj raidīt to, ko auditorijas vēlas: dzīvu video bez pārtraukumiem.
Aizraujošas tehnoloģijas izmaina stāstu stāstīšanu
Ir pagājis ilgs laiks, kopš divu dimensiju stāstu stāstīšana bija vienīgā iespēja. Cilvēki gaidīs aizraujošas pieredzes, ko sniedz jaunās paaudzes tehnoloģijas kā virtuālā realitāte, paplašinātā realitāte un 360 grādu video, jo auditorija nejutīsies apmierināta, redzot tikai saturu – viņi grib tajā dzīvot. Šīs jaunās platformas apdāvina satura radītāju ar spēcīgiem rīkiem, ar ko stāstīt stāstus, kas ietekmē visas mūsu maņas.
Pētījumi uzrāda, ka 50% cilvēku jau izmanto paplašināto realitāti vismaz reizi nedēļā – atcerēsimies Pokemon GO tā popularitātes augstākajā punktā – un 52% no auditorijām skatās 360 grādu video. Šis rādītājs visticamāk palielināsies gada gaitā.
Izdevēji izteiks savu viedokli
Lai izceltos visa trokšņa vidū – un arī viltus ziņu vidū – izdevējiem jābūt skaidram skatu punktam. 2017. gadā redzēsim, ka satura kompānijas biežāk veidos kultūru, nevis tikai to atainos.
Spilgts saturs ir veiksmīgs, jo tas precīzi formulē, kāpēc tam ir nozīme. Pārliecinoša viedokļa izpaušana un svarīgas, bet potenciāli pretrunīgas diskusijas uzsākšana – ir svarīga, lai saturs būtu ievērojams. Rakstītais ir jāpārnes no ikdienas ziņu klāsta, lai potenciāli radītu atšķirību.
Bet, lai radītu šādu saturu, izdevēji nevar tikai uzrakstīt clickbait virsrakstu un cerēt, ka viss izdosies. Tiem ir jāuztur sava izaicinošā satura solījums, lai piesaistītu un uzturētu auditorijas uzticību.
Viss kļūs mobils
60% no viedtālruņu īpašniekiem norāda, ka nevarētu bez tiem izdzīvot. Mobilās ierīces sniedz tūlītēju izklaidi, informāciju un sasaisti ar ikvienu, kad vien to vēlamies. Turklāt 49% no tālruņu lietotājiem to izmanto vēl pirms ir izkāpuši no gultas. Tāpēc, ja zīmoli nerada visu pieejamu mobilā vidē, viņiem nav iespējams pastāvēt.
Un būsim atklāti: tas nenozīmē veidot eksistējošu lapu mobilās versijas. Mūsdienās tas ir absolūtais minimums. Pašlaik tas nozīmē lūkoties uz telefonu, nevis datoru, kā pirmo un galveno ekrānu. Turklāt tagad attīstība norisinās īpaši ātri līdz ar VR, paplašinātās realitātes un 360 grādu video ieviešanu. Mobilo ierīču izmantošana arvien pieaug, un pieprasījums pēc inovatīvām pieredzēm arī pieaugs. Tiešraides video tika radīts priekš mobilās ierīces – un bieži vien radīts mobilajā ierīcē – tāpēc, ja zīmoli joprojām ir piesaistīti pie datora ekrāna, ir laiks mainīt savu stratēģiju.
Jaunais gads ir pilns ar jaunām iespējām. Taču auditorijām, reklāmistiem un izdevējiem, lai pilnībā gūtu priekšrocības no tā, ko 2017. gads sniegs industrijai, ir nepieciešams ņemt vērā satura izmaiņas.