Četri iemesli, kāpēc mazajiem biznesiem ir jāizmanto SEO mārketings
Pēdējās desmitgades laikā daudz kas ir mainījies tajā jomā, kā uzņēmumi izpilda mārketinga stratēģijas. Mūsdienās, biznesi, kam ir izveidots spēcīgs, labs tēls interneta vidē, piesaista lielu apmeklētāju skaitu savai mājas lapai, un tie arī kļūst par pircējiem.
Uzņēmumi lielu daļu savu ienākumu veido caur interneta resursiem kā mājas lapām, PPC mārketingu un digitālo mārketingu. Atceries, ka arī tradicionālais mārketings ir efektīvs, tomēr tikai īstermiņa rezultātiem!
Turpretī SEO mārketings ir ne tikai ļoti izdevīgs, bet tā sasniedzamība ir globāla. Tā ir SEO mārketinga spēcīgākā puse. Tas var pārnest tavu mazo biznesu internacionālā līmenī bez jebkāda ieguldījuma infrastruktūras attīstībā, licencēšanā un darbaspēka piesaistīšanā. Tas ir tāpēc, ka atslēgvārdi, kas ir atbilstoši tavam biznesam, jau ir optimizēti ar SEO palīdzību. Kad meklēšanas lapas parāda rezultātus, mājas lapas ar optimizētiem atslēgvārdiem parādās top 10 rezultātos. Tas uzlabo mājas lapas trafiku un palielina pārdošanas rādītājus.
Šīs ir tikai dažas SEO priekšrocības mazajiem biznesiem.
Labāks trafiks
Katrai mājas lapai vajag trafiku. Ja mājas lapa neģenerē trafiku, tās iespējas konvertēt potenciālo klientu par faktisku klientu samazinās. Un, ja nav klientu, mājas lapa nevar ģenerēt ienākumus biznesam. SEO optimizē katru mājas lapu ar biznesam atbilstošiem atslēgvārdiem, kas piesaista trafiku mājas lapai un palīdz konvertēt potenciālos klientus par faktiskiem klientiem. Galu galā, neviens bizness nevar izdzīvot konkurencē bez jaunu klientu iegūšanas.
Augstāki pārdošanas rādītāji
SEO palīdz uzlabot pārdošanas rādītājus. Tas palīdz piesaistīt lielu trafiku mazā laika posmā, novedot pie vairākām pārdošanām vienlaikus. Laba optimizācija var ģenerēt simtus, pat tūkstošus lietotāju, kas pirks tavus produktus vienā dienā un tādā veidā palīdzēs biznesam palielināt peļņu. Tev jāsaprot, ka atslēgvārdiem ir liela nozīme, tie ir uz darbību orientēti un koncentrējas uz pircēju vajadzībām.
Pieejamība
SEO biznesiem neizmaksā daudz. Tas palīdz maziem biznesiem iziet ārpus nacionālajām robežām bez uztraukuma par lielām investīcijām.
Vienīgi ir jāuzmanās, izvēloties pakalpojumus vai kompānijas, kas piedāvā SEO optimizāciju. Dažreiz lētākie varianti var būt arī sliktākie un var negatīvi ietekmēt tava biznesa reputāciju. Izvairies no „SEO ekspertiem”, kas tikai vēlas iegūt tavu naudu un sniedz tev spama saites, jo tu noteikti nevēlies saņemt Google Penalty.
Globāla sasniedzamība
Mazie biznesi var fokusēties uz lokālo tirgu vai arī pievērsties globālākai auditorijai. SEO, ar tā dažādajām tehnikām, ir iespēja izpildīt šo uzdevumu ļoti vienkāršā veidā. Mazais bizness, kuram nav liels kapitāls, ko investēt, arī var fokusēties uz globālu auditoriju ar SEO palīdzību.
SEO tik tiešām ir padarījis vienkāršāku darbību mazajiem biznesiem, kuri parasti strādā lielas konkurences apstākļos. Tagad ikviens mazais bizness var sasniegt plašu klientu loku visā pasaulē un ģenerēt labāku peļņu, pārdošanas rādītājus un palielināt sava biznesa redzamību.