Mazs budžets interneta mārketingam? Tev noderēs šie seši padomi!
Internets ir rīks ar neskaitāmām iespējām. Izveidot un uzturēt savu platformu internetā ir būtiski, tomēr izveidot to veiksmīgu un efektīvu ir vieglāk pateikt, nekā izdarīt.
Šie ir padomi, kas tev palīdzēs izstrādāt veiksmīgu interneta mārketinga stratēģiju ar ierobežotu budžetu.
Zini savu mērķauditoriju
Tava mārketinga stratēģija nekad nebūs veiksmīga, ja tev nebūs skaidri definēta auditorija. Pirms tu sāc tērēt naudu, izproti, kas ir tava mērķauditorija. Nav vajadzības maksāt par dārgiem pētniecības firmas pakalpojumiem. Ja tu zini savu produktu, tu spēsi izprast to pats. Piemēram, kurš vairāk būs tajā ieinteresēts? Vīrieši vai sievietes? Kāds ir viņu vecums? Kādas ir klientu intereses? Kāda ir viņu finansiālā situācija?
Tiklīdz tu būsi ieguvis precīzu sava klienta profilu, noteikt, kur un kā viņus sasniegt būs vienkāršāk.
Nosaki un maini mērķus
Nosaki, ko tu velies iegūt no interneta mārketinga. Atpazīstamību? Peļņu? Visticamāk tev būs vairāki mērķi, taču atceries, kas tie ir paredzēti, lai tu varētu mērīt rezultātus. Tiklīdz būsi sasniedzis mērķus, uzreiz nosaki jaunus, lai tavs uzņēmums varētu turpināt attīstīties.
Nosaki budžetu
Tagad, kad tu zini, kas ir tava mērķauditorija un esi noteicis mērķus, plāno savu budžetu atbilstoši. Labā ziņa saistībā ar interneta mārketingu ir tāda, ka tu vari būt veiksmīgs arī ar mazu budžetu. Daudzas platformas ir pieejamas bez maksas. Taču paļauties tikai uz bezmaksas platformām var nebūt labākā ideja tavam uzņēmumam. Rūpīgi nosaki, kuras platformas ir svarīgākās tavam produktam un esi gatavs ieguldīt naudu, lai sasniegtu rezultātus.
Brendings
Izcelies konkurences apstākļos. Internetā pastāv tūkstošiem uzņēmumu. Tāpēc tavam zīmolam ir jābūt neaizmirstamam. Tas sākas ar tavu mājas lapu. Domēna vārdam jābūt tava uzņēmuma nosaukumam.
Veids, kādā tu vēlies, lai klienti redz tavu zīmolu, ir atkarīgs no tevis. Tiklīdz tu būsi to izlēmis, esi konsekvents un pie tā pieturies. Profesionāla mājas lapa un spēcīgs tēls sociālajos medijos ir būtisks, bet tev arī jāatrod laiks, lai komunicētu ar potenciālajiem klientiem un veidotu attiecības ar tiem.
SEO
Kad kāds meklē kaut ko meklēšanas lapā, kas atbilst arī tava uzņēmuma jomai, protams, ka tu vēlies, lai tava mājas lapa parādītos pirmā. Kā to panākt? Tev palīdzēs SEO. SEO var būt sarežģīts un laikietilpīgs process, taču ir jāiegulda laiks, lai tavu mājas lapu varētu atrast. Vislabāk būtu atvēlēt budžeta daļu, lai noalgotu SEO profesionāli. Mēs iesakām sākt ar SEO audita izveidošanu mājas lapai, lai uzzinātu par to vairāk – aplūko šeit.
Sociālie mediji
Kļūsti aktīvs sociālajos medijos. Tos jāizmanto, lai reklamētu savus produktus, pakalpojumus un ierakstus, kā arī lai komunicētu ar klientiem. Taču, lielākā daļa cilvēku neseko uzņēmumiem sociālajos medijos, ja vien kompānija nesniedz labu iemeslu to darīt. Tāpēc esi radošs!