• SĀKUMS
  • /Blogs
  • /Pieci digitālā mārketinga padomi mazajiem biznesiem
Pieci digitālā mārketinga padomi mazajiem biznesiem

Pieci digitālā mārketinga padomi mazajiem biznesiem

Mūsdienās biznesiem ir daudz plašākas iespējas, lai sevi reklamētu. Taču izvēlēties, kur un kā to darīt, kādas metodes izmantot, it īpaši, ja tev pieder mazais vai vidējais bizness, un tev ir ierobežoti līdzekļi, var būt sarežģīti. Lai arī sociālie mediji pārsvarā ir par brīvu, to uzturēšana var būt laikietilpīga, un tas pats attiecas arī uz blogu rakstīšanu. Taču tradicionālais mārketings, var būt pārāk dārgs. Kuri tad ir labākie mārketinga kanāli mazajiem biznesiem?

Blogi

Sniedzot saviem potenciālajiem un esošajiem klientiem informatīvus, kvalitatīvus rakstus, kurus tu izvieto savā blogā un izplati internetā, tu un tava komanda var ātri vien radīt sev ekspertu tēlu noteiktajā jomā.

Tas var arī pozitīvi ietekmēt tavu SEO.

Rakstot blogu vismaz divas reizes nedēļā, tu būtiski palielināsi savas mājas lapas izredzes tikt atrastai meklēšanas lapās. Jo vairāk tu rakstīsi, jo lielāku trafiku tu piesaistīsi.

Sociālie mediji

Tā kā sociālo mediju ir tik daudz, labāk sākotnēji izvēlēties vienu sociālo mediju platformu, kuru tava auditorija – esošie un potenciālie klienti, kā arī industrijas līderi – izmanto visbiežāk – vai tas būtu Facebook, LinkedIn, Twiter vai Google+. Sāc veidot savu tēlu šajā platformā. Aplūko arī to, kā mēs varam Jums palīdzēt ar sociālo tīklu mārketingu.

Tiklīdz tu būsi izveidojis profilu, sāc izvietot oriģinālu saturu, iesaisties diskusijās un komunicē ar savu auditoriju.

Izmanto sociālos medijus regulāri, tajā pašā laikā nodrošinot, ka ieraksti ir atbilstoši tavas biznesam, kvalitatīvi un noderīgi auditorijai.

Izveido biznesa Facebook lapu un izmanto Facebook reklāmas iespējas

Facebook ir viens no svarīgākajiem mārketinga rīkiem ikvienam biznesam, it īpaši mazajiem biznesiem.

Ir svarīgi arī izmantot Facebook sniegtās reklāmas iespējas. Facebook reklāmas parādās tieši ziņu joslā, tāpēc tās ir grūti palaist garām. Tās ir īpaši efektīvas vietējiem klientiem. Piemēram, vietējais restorāns var uzstādīt opciju, ka šī reklāma rādīsies tikai tiem lietotājiem, kas atrodas tam tuvumā. Iespējams arī uzstādīt specifisku vecuma diapazonu un dzimumu preferenci. Pats labākais – šo reklāmu arī iespējams izrādīt specifiskā laikā, piemēram, tieši pirms pusdienlaika, kad pastāv lielāka iespēja, ka lietotājs vēlēsies iegādāties tavus produktus.

Izmanto Pinterest un Instagram

Ja tu pārdod izteikti vizuālus produktus vai pakalpojumus, piemēram, tu darbojies kāzu vai ēdināšanas biznesā, tev vajadzētu regulāri ievietot bildes tādās lapās kā Pinterest un/vai Instagram. Satura ievietošana šajās platformās ir par brīvu, un abām ir ļoti liels sekotāju skaits, it īpaši sieviešu vidū. Tu vari piesaistīt lielu trafiku savai mājas lapai, izmantojot Pinterest, un neviena cita platforma tik labi neizmanto mirkļbirkas, lai piesaistītu auditoriju, kā Instagram. Tieši tāpēc lielisks palīgs var būt Instagram mārketings. Uzzini to, kā mēs varam Jums palīdzēt ar kampaņas izveidošanu šajā platformā.

Turklāt, ja tavu produktu vai pakalpojumu mērķauditorija ir sievietes vecumā no 18 līdz 65 gadiem, Pinterest ir jo īpaši ieteicams, jo tāda ir galvenā šī portāla publika.

Neaizmirsti par preses relīzēm

Cīņa par redzamību ir ļoti intensīva. Preses relīzes palīdz mazajiem un vidējiem uzņēmumiem izplatīt informāciju starp simtiem kanālu gan savā reģionā, gan pasaulē, ļaujot gūt tik pat lielu redzamību kā to gūtu lielāki zīmoli.

Iekļaujot preses relīzes savā integrētajā mārketinga stratēģijā, mazie biznesi var gūt iespēju nodot informāciju par sevi tieši saviem klientiem un iegūt kontaktus ar žurnālistiem un blogeriem – tie ir kontakti, kas var rezultēties ilglaicīgā, izdevīgā sadarbībā.

LIVE ČATS
LIVE ČATS
Jautājumi, problēmas, nepieciešama palīdzība? Mēs esam šeit lai palīdzētu!
Ielādē...
LIVE čata operatori nav pieejami, lūdzu atstājiet mums ziņu, un mēs Jums atbildēsim tuvāko 2 stundu laikā!
Our operators are busy. Please try again later
:
:
:
Vai Jums ir jautājums? Rakstiet mums!
:
:
Šī saruna ir beigusies
Vai saruna bija noderīga? Lūdzu atstājiet savu balsi
Labi Slikti